patoghkade

عکس دل نوشته،متن و شعر

patoghkade

عکس دل نوشته،متن و شعر

patoghkade

در این وبلاگ بیشتر عکس نوشته و شعر و داستان های کوتاه و دلنوشته قرار می گیره
امیدوارم با هم لحظه های خوبی داشته باشیم

بایگانی

آخرین مطالب

خدا

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۱۸ ب.ظ

خداوندا!


تو میدانی که من


دلواپس فردای خود هستم


مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را


مبادا گم کنم اهداف زیبا را


مبادا جا بمانم از قطار موهبت هایت


دلم بین امید و نا امیدی میزند پر


میکند فریاد: خداوندا مرا مگذار تنها،


لحظه ای حتی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۲
میلاد عزیزی نسب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی